Florianopolis, aankomst - Reisverslag uit Florianópolis, Brazilië van Taco Buitenhuis - WaarBenJij.nu Florianopolis, aankomst - Reisverslag uit Florianópolis, Brazilië van Taco Buitenhuis - WaarBenJij.nu

Florianopolis, aankomst

Door: taco

Blijf op de hoogte en volg Taco

26 November 2013 | Brazilië, Florianópolis

Zoals al aangekondigd moesten we weer vroeg op. Reis naar vliegveld viel erg mee. Rustig verkeersbeeld. Nog een klein hapje gedaan, we hadden toch tijd over. En dan naar Florianopolis.
Wauw wat een omgeving zijn we terecht gekomen. Een temperatuur die me bevalt, een zon die me bevalt en een oceaan om in te zwemmen die me bevalt. heerlijk zo'n rustdag na al het gereis.
Het was een dag van relaxen. Genieten van de zon. Inmiddels weet ik dat er een lichte verbranding heb opgelopen.
Er kwam nog een bericht van Sylvana, dat ze begreep dat ik in Brazilie ben waarbij ik van harte uitgenodigd wordt om bij hun te komen slapen in Canoas: mijn vertrouwede adres.
IK heb goed geslapen, met daarna een heerlijk ontbijt met veel fruit.
We gaan vandaag (27-11) verkassen naar het congres centrum waar we twee en halve dag zullen verblijven.
Verschillende mensen hebben mijn video van het strand van Florianopolis via facebook al gezien. Ik zal kijken of ik met mijn mobiel de video hier ook kan uploaden.

• 27 November 2013 - 15:08

E.Kruizenga:

Hoi Taco,
    Je bent er dus al weer. Geniet! Doe iedereen de groeten die ik ken. Het is vast leuk om ze weer te zien.
    Wij zijn bezig de kerken te bezoeken om een beter contact te leggen met de voorlichting.'t Gaat goed.
    Goede vergaderingen, en ga nog maar eens zwemmen.
    Groet,
    Bert

• 27 November 2013 - 23:43

Mieke:

Hoi Taco,
    Mooi dat video-tje.
    Zoals Bert al schreef we zijn bezig met de tour, mooi man!
    Geniet, doe wat je moet doen en gegroet, ook Hugo de groeten
    Mieke