Maragogi - Reisverslag uit Maragogi, Brazilië van Taco Buitenhuis - WaarBenJij.nu Maragogi - Reisverslag uit Maragogi, Brazilië van Taco Buitenhuis - WaarBenJij.nu

Maragogi

Door: Taco

Blijf op de hoogte en volg Taco

21 Mei 2017 | Brazilië, Maragogi

Het was vanochtend vroeg op, vier uur. Half vijf in de auto,zes uur vliegen naar São Paulo. Dan na paar uur wachten weer verder naar Recife. Kleine drie uur vliegen met een afstand van 2021 km.
Rond drie uur zijn we dan in Recife. We hadden al een auto gereserveerd. Dat maakte de afhandeling wat sneller, waarbij we een upgrade hebben gekregen van een handgeschakelde auto naar een automaat voor de zelfde prijs.
Vanuit Recife is nog goed twee uur rijden naar Maragogi. De weg was makkelijk te vinden. Op mijn mobiel heb ik het programma maps.me staan. Een ideaal navigatie systeem waarbij je geen internet nodig hebt. Alleen een telefoon met een gps, en wie heeft die momenteel niet. Thuis de kaarten al geinstalleerd, en rijden maar. Het enige lastige was de preciece lokatie te vinden van ons onderkomen. Maar met wat bellen, vragen is het helemmal goed gekomen.
Morgen naar Maceio, Bram de Graaf en Wieke ontmoeten. Morgen avond hier in Maragogi naar de kerk.

• 21 Mei 2017 - 07:41

Tio:

Hallo Taco, Maragogi is voor mij ook bekend terrein. você, meu sobrinho, da um abraço para minha sobrinha sua prima Wieke. Groeten tio.

• 21 Mei 2017 - 11:19

Mieke:

Hoi Taco en Pieter,
    Is dit voor jou een nieuw gebied Taco?
    Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
    Groeten en succes, Mieke