chapeco 26-10-08:15:05 - Reisverslag uit Chapecó, Brazilië van Taco Buitenhuis - WaarBenJij.nu chapeco 26-10-08:15:05 - Reisverslag uit Chapecó, Brazilië van Taco Buitenhuis - WaarBenJij.nu

chapeco 26-10-08:15:05

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Taco

26 Oktober 2008 | Brazilië, Chapecó

zondag, werkelijk een dag van rust. in de gemeente waar ik vandaag ben is er een samenkomst rond de maaltijd. er wordt door de jongeren gemuciceerd, door de ouderen wordt er gepraat. zo'n zondag hebben ze ongeveer 5 keer per jaar. gemeente zijn met zijn allen.
vanavond zal ik met ds Gustavo naar een kerkdienst gaan waar hij voorgaat. ondertussen vanmiddag live geluisterd naar ds S de Jong. bijzonder om op zo'n verre afstand toch live de kerkdienst mee te maken.
met het schrijven van deze tekst luister ik ondertussen naar de dienst van vanmorgen.
gisteren weer een lange reis gemaakt, ongeveer 450 km rond gereden in Santa Catharina. aantal mooie plekken gezien. daarnaast veel en goede gesprekken gehad met ds Gustavo. het blijft erg boeiend.

• 27 Oktober 2008 - 07:40

Hans Boekema:

Ha die Taco,
    Zo te lezen heb jij het erg naar je zin. En dat is mooi. Wij wensen je Gods zegen toe voor je 'werk'. Hier aan deze kant van de 'Grote Plas' is alles oké! We hopen je als je terug bent snel te zien en al je verhalen te horen en nog meer foto's te zien.
    Nogmaals Gods zegen gewenst voor jou, je reisgenoten en de gemeenten die je bezoekt.
    Liefs Hans, Gina en de kinderen

• 27 Oktober 2008 - 20:46

Edwin:

Hoi Taco. Ik ben net naar de fitness geweest en heb alleen nog wat energie in mijn vingers over, dus ik ratel ze even over het toetsenboord van mijn pc. Dan ben ik voor vandaag weer helemaal afgetraind. Met veel belangstelling lees ik elke dag je berichtjes en constateer dat je ondanks de vele km in de auto het reuze naar je zin hebt en veel indrukken opdoet. Wel jammer dat je niet helemaal in de gelegenheid komt om de ultieme foto's te maken, maar het resultaat tot nu toe vind ik toch wel erg mooi. Maar volgens mij moeten de mooiste foto's nog komen wanneer je planning haalbaar is??. Ik ben zeer benieuwd. De 3 weken zitten er alweer bijna op(wij zijn al aan het aftellen) maar geniet de laatste dagen zolang het nog kan. De groeten van ons allemaal.
    Edwin dJ

• 27 Oktober 2008 - 21:49

Els:

hallo taco alles goed? ik heb al een paar keer jou een mailtje gestuurd maar ik wist niet hoe ik dat moest doen ik ging eerst naar google maar dat kwam niet over maar ik was vanavond bij jaap en lutske en die vertelde mij hoe het moest ik heb nu alles gezien wat een mooi land je geniet er zeker erg van nog een week en dan ga je weer naar huis dat is ook wel weer fijn.ik heb de cardioloog gebeld dat ik het wachten zat was hij heeft het umcg gebeld en nu sta ik op de opnamelijst en als ik voor 4 nov. niets hoor dan maakt hij er een spoedopname van gelukkig maar gr els

• 27 Oktober 2008 - 21:51

Els: