derde deel van de reis is begonnen - Reisverslag uit Chapecó, Brazilië van Taco Buitenhuis - WaarBenJij.nu derde deel van de reis is begonnen - Reisverslag uit Chapecó, Brazilië van Taco Buitenhuis - WaarBenJij.nu

derde deel van de reis is begonnen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Taco

24 Oktober 2008 | Brazilië, Chapecó

vanochtend rustig aan gedaan. gestart met een begin te maken met het verslag voor de DZD/DVN. daar rustig de tijd voor genomen. rond half twaalf reisvaardig gemaakt. voor vertrek naar Chapeco nog een heerlijke warme maaltijd gehad.
rond 13:00 uur op het vliegveld om een uur lang te gaan vliegen naar Chapaco.
bij het uitstappen merk ik dat het weer een heerlijk temperatuur is: plus 30.
gepland was dat ik opgehaald zou worden door ds Gustavo. wie er op dat moment ook was, geen Gustavo. nadat alle mede reizigers vertrokken waren bleef ik alleen over. eerst even naar huis gebeld dat ik veilig ben geland. vervolgens getracht een binnenlandse nummer van Gustavo te bereiken echter zonder succes. nadat ik het idee had om binnen te vragen om voor mij te bellen bleek Gustavo aan te komen. al met al komt het dus altijd wel weer goed.
met hem naar zijn huis gereden waar er een hartelijk welkom is ook namens zijn vrouw.
vanavond wordt er weer ergens gegeten. het zal ongetwijveld weer lekker Braziliaanse eten zijn.

• 26 Oktober 2008 - 13:01

Dick En Anneke:

Leuk om weer iets te lezen. Je maakt wel leuke dingen mee, zeg! Sta je daar alleen: komt het toch weer goed! Als je terug bent moet je maar eens lekker Braziliaans koken en komen wij wel proeven!!!! We zijn wel een beetje jaloers wat de temperatuur betreft: het is hier koud, guur, wind en regen. Nog veel plezier de laatste week. Het is zo weer voorbij.