Miision Alive I - Reisverslag uit São Leopoldo, Brazilië van Taco Buitenhuis - WaarBenJij.nu Miision Alive I - Reisverslag uit São Leopoldo, Brazilië van Taco Buitenhuis - WaarBenJij.nu

Miision Alive I

Door: Taco

Blijf op de hoogte en volg Taco

16 November 2018 | Brazilië, São Leopoldo

De donderdag stond geheel in het teken van reizen. Vroeg opstaan, iets na vieren. Met auto naar Schiphol. De ge-upgrade auto inleveren (ipv corsa welke besteld was werd er een Jaguar meegegeven), inchecken, wachten tot vertrek om 10 uur.
De vlucht was prima. Zat alleen op een rij van drie. Meerdere films bekeken.
Plaatselijke tijd kom je dan aan om 18:00 uur (tijdsverschil is momenteel 3 uur). De volgende vlucht is dan rond 22:00 uur. Opgehaald vanaf vliegveld en naa ons onderkomen gebracht. Daar aangekomen rond 01:00 uur.
Tel je daar de drie uur verschil bij op dan is het klokje weer rond.

De volgende dag zie je dan waar je bent beland. Een seminar waar veel ruimte is voor bijeenkomsten. ( www.cmarnold.com.br ).

De ochtend begon al vroeg. Eerst waren we niet van plan om direct om half acht bij het ontbijt aan te sluiten. Maar wanneer je wakker bent kun je er net zo goed uit gaan.
Dan beginnen de ontmoetingen. Meerdere planters uit RGdS zijn hier bijeen om een cursus/training te volgen die genaamd is Mission Alive. Een initiatief vanuit Nederland in samenwerking met de IPB. De cursus wordt gegeven door Sape en Pieter.
In de ochtend is het met name centraal met elkaar werken. In de middag gaat de cursisten in groepjes uiteen om met elkaar verder de stof uit te werken.

Middags ben ik met name aan het werk geweest om een presentatie voor komende zondag te maken.
Temperatuur is overigens heerlijk. zonnig.graadje of 29.
Verder nog van de omgeving kunnen genieten.

• 16 November 2018 - 16:08

Mieke:

Ha ha ha dat was vast een snel ritje in de Jaguar !!
    Fijn dat de reis soepel verliep.
    Groeten