Maragogi III - Reisverslag uit Maragogi, Brazilië van Taco Buitenhuis - WaarBenJij.nu Maragogi III - Reisverslag uit Maragogi, Brazilië van Taco Buitenhuis - WaarBenJij.nu

Maragogi III

Door: Taco

Blijf op de hoogte en volg Taco

23 Mei 2017 | Brazilië, Maragogi

Vandaag niet een hele spannende dag. Vanaf tien uur vergaderen. Elkaar informeren over de huidige stand van zaken. Wat het idee is voor de komende jaren. Vanuit Pieter een stukje theorie. Tussen de middag even eten, om daarna nog maar even door te gaan tot half zes a zes uur. De dag is, zeg maar goed besteed. Dit is nog niet alles want na een avondmaaltijd stond nog de evaluatie van Colombo met de kerkenraad van Maragogi op het programma. Vanaf iets na zevenen tot negen. Maar de dag is nog niet voorbij. Er werd nog aan ons gevraagd om een gesprek(je) te hebben met de predikant van een nieuw project in Brazilia. Dit hebben we nabij het strand gehouden.
Nadien nog een drankje genomen, en naar ons onderkomen gelopen.
Morgen staat alleen een bezoek aan een (door ons gefinancieerde) kerk op het programma. Eerst ontspannen, en dan in de middag naar Recife, waar de kerk staat. We zullen dan in Recife blijven. Het einde komt dan heel snel in zicht.

• 23 Mei 2017 - 09:29

Mieke:

Goede morgen,
    Fijn dat jullie naast werken toch ook nog tijd krijgen om te ontspannen. Ja de tijd zit er al bijna op.
    Wat gaat het snel zeg.
    Geniet nog even.
    Erg leuk om de verhalen te lezen.
    Groeten, ook aan Pieter,
    Mieke