ontmoeting IRB - Reisverslag uit Cabo Frio, Brazilië van Taco Buitenhuis - WaarBenJij.nu ontmoeting IRB - Reisverslag uit Cabo Frio, Brazilië van Taco Buitenhuis - WaarBenJij.nu

ontmoeting IRB

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Taco

20 Oktober 2010 | Brazilië, Cabo Frio

maandag ochtend al vroeg vertrokken uit Porto Alegre richting Rio. rond 10 uur aangekomen op vliegveld. zoals al eerder ervaren: nog niemand om ons op te halen. na tijdlang wachten kwam degene die ons ophaalt tevoorschijn. we konden nog niet direct vertrekken. effectief betekende het dat we uiteindelijk rond 19.00 uur in Cabo Frio aankwamen.
hier hartelijke ontmoetingen met de personen van twee jaar geleden.
na maaltijd, wandeling werd er samen met de canadese broers gestart met de eerste vergadering. de vergadering werd de volgende ochtend voorgezet waarbij de conclusie uiteindelijk is geworden dat de samenwerking in de C3 niet het gewenste resultaat heeft. gevolg dat beide organisatie's (canada/nederland) apart contact met de IRB zullen hebben.
het was niet verrassend dat dit zou gebeuren, maar is toch altijd weer confronterend dat het daadwerkelijk gebeurd.
in de avond (dinsdag) hebben we gezamelijk verslag gedaan aan de IRB. nadien hebben we tijd gekregen om rond te kijken in cabo frio. nu heb ik geen mogelijkheid om foto's up te loaden. zo gauw we thuis zijn zal er nog een bericht komen om de foto's op picasa.
morgen zullen we naar rio de janeiro vertrekken, mogelijk naar het christusbeeld gaan en dan avonds met vliegtuig terug naar amsterdam via lissabon.
groeten PenT

• 20 Oktober 2010 - 18:53

MK:

tja het verslag lezende en de toestand iets kennende is het in elk geval goed dat er duidelijkheid komt.

een heel goede thuisreis gewenst.

• 21 Oktober 2010 - 09:15

Johanna:

tot vrijdag avond!!!:)

• 21 Oktober 2010 - 20:26

Bert Kruizenga:

Ik heb je gevolgd op je reis. Je hebt weer genoten begrijp ik en dat is ook goed, want het is de moeite waard om te investeren in deze contacten. Je kon met Pieter door zijn talenkennis fijn wat dieper contacten met onze broeders en zusters en dat was voor hen ook wel fijn ,denk ik. Goede reis verder en tot ziens.
    Groet, Bert